söndag 7 juni 2009

Summering

Jaha då var det dags för ett oregelbundet inlägg. Det var ett tag sen jag skrev i denna blogg. Men nu tar jag mig lite tid att göra det. Sitter just nu på en regning och kall golfbana. Jag är tävlingsledare och skall som tur är inte spela själv. Det får räcka med att jag spelade Surahammars golfbana i torsdags i liknande väder. Då konstaterade jag att jag inte klarar av att spela bra golf i kyla och regn. Jag kom nämligen näst sist den enda som jag hade bakom mig i resultatlistan var en som hoppade av tävligen efter 9 hål.


Övrigt så leker livet fortfarande,jag och Fia trivs suveränt bra med varann.
Sen har bror gift sig och haft trevlig bröllopsfest.
Där svägerskan anmälde att jag skulle hålla tal utan min vetskap, toastmastern skvallrade dock om detta så jag förberedde ett tal så gott jag kunde. Men sen kom nästa "chock" dem hade ett ämne som jag skulle tala om så mina förberedelser gick ju i stöpet. Så jag tror nog svägerskan får passa sig på Quizzarna. Då hon kanske får sjunga eller göra något annat roligt. Så jag passar på att sända en varning till henne här.


Semester är något jag ser fram emot nu. Är sjukt trött på mornarna och skulle behöva tre veckors ledigt nu. Men då vill jag ha varmare men det hinner det nog oxå bli då jag inte börjar min semester förrän vecka 30.
Planerna för semestern är att golfa mycket första veckan då det är golfvecka i Sala vecka 30. Övrigt så ska jag försöka ta mig till Manchester och hälsa på vännerna där. Det var ju ett tag sen vi träffades.

Under nationaldagen var det tatueringsmässa på kulturkvarteret Täljstenen. John hade ordnat och donat med massa fotografier på diverse tatueringar. Sen var även Jörgen uppe på besök från Borås. Han hade med sig sina nålar, färger och maskiner. Offret var John och hans vänsterarm, en döskalle med rosor var motivet och den blev förstås riktigt bra. Men man är ju inte förvånad när det är Jörgen som sköter nålen. En annan rolig sak var att det blev utställningsrekord ca 350 personer kom och tittade på utställningen. Så GRATTIS John till en mycket lyckad expo.



Over and out för denna gång, vi får se när nästa inlägg kommer.

.

1 kommentar:

Ninjan sa...

Julle hittade kärleken och all bloggande försvann...:((