måndag 9 februari 2009

Fotogenique och blixallergiker

Japp jag är blixtallergiker och då menar jag fotoblixtrar. Andra blixtrar tror jag ingen klarar. Detta gör mig även till en av nordeuropas minst fotogenique'a människa .
Finns massor av bilder av mig på Facebook bland annat där mina ögonlock är på trekvart och jag ser piss full ut . Okej vissa bilder är jag pissfull på men inte alla . Speciellt i vissa fall så ser jag mer piussfull ut ibörjan av fester sen när jag är full så reagerar inte ögonlocken så då ser jag nyktrare ut .
Men taggar man mig på Facebook så är inte jag den som tar bort taggningen det är ju trots allt nån som känner igen mig som vill annonsera att jag finns där . Men sån är jag, varför orka bry sig för onekligen så finns ju bildbevis på att jag verkligen ser ut som jag gör.
Nog pratat om mitt j-kla utseende nu .

Helgen var en helt galen helg , först en afterwork fredag på Lilla Gömman Kök o Bar som slutade med efterfest och intro-tävling i Bjurenvalls lya. Fagerstabor som var här för inspelning var bland de fullaste , så jag hoppas dem klarade av att spela in lite på lördagen.
Lördagkvällen var jag på en mycket trevlig fest , Vickies 30-årsfest eller var det 40-årsfest jaja inte så noga . Det viktigaste var att det var en superrolig fest med liveband och andra aktiviteter . Roligt att de mixades runt lite vid bordsplaceringarna. Så man inte satte sig enbart med dem man känner bäst . Utan man fick möjligheten att socialicera sig med lite nytt folk vid bordet. Plus att det var lite av quiz o tävling borden emellan.
Sen efter dessa långa o tunga festdagar var det bara en slapparsöndag kvar, om nu inte det hade snöat i mängder under natten. Så det var bara ge sig ut o skotta och sen åka till sina bortresta föräldrars hus o skotta deras uppfart och trapp. Men vad gör man inte för sina föräldrar dem har ju trots allt ställt upp en del under ens liv .



.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du är full på varenda kort..;)

Joel Julle Karlsson sa...

hehe , ja men en bild säger för många ord ibland :)

Anonym sa...

Eller ett ord om många bilder....fyllo!! ;)

Anonym sa...

Nu var det väl ett tag sen med inlägg??!!!!!!!