torsdag 29 januari 2009

Q

Quizen går nu över i en tradition för denna vecka är det tredje gången . En gång ingen gång , två gånger lika med en vana och tre gånger då är det en tradition. Ikväll står jag på den stora massans sida , jag ska äntligen få tävla på Quiz Night . Denna vecka är det som sagt Anders och John som har ordnat , ska bli roligt att se vad dem hittat på för klurigheter och fallgropar.

Resten av denna helg kommer bli lugn o ro. Som det ser ut hittils är väl säkrast att tillägga när det gäller mig.

Ska försöka hjälpa lite folk med sina elproblem denna helg oxå. Alltid roligt att kunna vara till hjälp ibland. Känna sig lite duktig .

Nej nu ska jag lyssna igenom musikarkivet o plugga på allt om musik , för att klara alla klurigheter ikväll.

.

1 kommentar:

Cissibitar sa...

Lugn och ro?! Ska inte du på fest i kväll? Upp och hoppa gubbe, här ska inte vara någon lugn och ro! Själv steg jag upp 4 i morse, jo lå så att...