onsdag 21 januari 2009

Nån "#¤%& Rubrik

Ja det är lite tomt i mitt bloggtänk just nu . Eller inte bara där , har nog hamnat i nån jäkla koma totalt. Vet inte vad jag ska göra på min lediga tid . Trots att jag har en del saker jag kan göra o kanske bör göra. Men är lite seg i kropp o knopp just nu. Man kanske skulle prova ljusterapi för att locka fram lite vårkänslor o energi.
Men snart kommer februari och då verkar det som det blir fulltecknat i arbetskalender såväl som festkalendern. Men det är bara roligt att ha fullt upp, då rusar tiden iväg och då blir det ju vår snart.

Appropå ljusterapi måste ju en solresa klassas som det oxå , undrar om man kan få en remiss av familjeläkaren till nåt soligt resmål ??
Troligen inte utan man får snarare höra : - " Ta en alvedon o vila lite..... blir det inte bättre så får du höra av dig igen."

Idag höll jag på att bli påkörd av en "#¤%& bilist i västerås , på vägen hem mötte vi en bil , föraren måste ha missat massor av körlektioner . Tydligen trodde han att man skulle ha de vita strecken i mitten av vägen mitt under sitt egna fordon. Undrar om han tänkt på vad som händer om man bara har en uppsättning streck mitt i vägen och vägen inte är enkelriktad? ? ? ?
Så jag fick kasta ner högra sidans däck en bra bit ner i diket. Sen var man måttligt på humör resten av hemresan.


Bilolyckor beror inte på att vägar inte rätas ut , utan att de krökas.

.

Inga kommentarer: