tisdag 20 januari 2009

Oj då ! !

Oj oj oj då , har visst glömt bort denna blogg ett tag .
Jag lovade berätta om Quizen och det tänkte jag göra nu. Kvällen var strålande , en riktig vardagsrums-känsla infann sig på Lilla Gömman Kök o Bar runt 21-tiden. Visst kunde vi gjort det bättre men va sjutton lite tabbar o bloopers måste man räkna med på en galapremiär. Sen hör ju till saken att vi brukar ju inte vara kända för våran planering. Det är ju oftast flera minuter kvar innan man verkligen måste göra saken.
Det var 17pers som var med o tävlade i våran premiär quiz , men sen damp det in ett sällskap efter vi avslutat quizen , jag vet inte om dem väntade utanför tills vi var klara eller helt missade vår afton.

Fredag och lördag gick i festens tecken, fredagen en liten trevlig sammankomst spontan fira Bjuren lite, sen lördagen var det 30+ o Nick Borgen på hotellet. Snurrig helg med mycket roligt folk. Men nu är det ny vecka o nya tag , jag o Josef ska köra denna veckas quiz, vi kommer att rotera med värdskapet för quizen för att även vi ska ha möjlighet att vara med nån gång . Så denna vecka är det Anders som får stå ut med lite tissel tassel o inte få vara med i disskutionerna ibland. Men det tror jag bara han är glad för , så han kan tävla på torsdag kväll.


"Kom inte för sent till det du vill komma i tid till."
-Nalle Puh-

.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

å, vad det lät trevligt! får ni frågetorka nångång så hör av er!!! jag och Cissi skulle kunna vara frågeskrivare kanske???
bara jag slipper sjunga och spela!