måndag 26 januari 2009

Vardagsmotion och yrkesval.

AJ AJ AJ ! Nu har jag ont i ryggen igen , dags att besöka en kiropraktor eller kanske en kirurg. Min rygg börjar bli helt slut ändå har jag ju ca 30år kvar att jobba. Nåt måste jag göra , fundera på en ny teknik att jobba på och kanske börja träna lite mer.
Så där ja nu är jag färdiggnälld över min onda rygg.

Ikväll har jag tagit en promenad med mina vänner Josef o Anders vi promenerade runt lite i Sala i 1 timme ungefär. Inte i nåt super duper tempo men vi var ut o rörde oss lite . Vardagsmotion som det så vackert heter. Känns riktigt skönt i efterhand , jag tror detta kommer hjälpa mig med mina sömnsvårigheter o sen ge lite motionsom bonus. Morgondagen kommer bli en lugn dag på jobbet , vi ligger två dagar före planeringen så imorgon jobbar jag bara till kl 14.00. Lite ska man ju ha i bonus för att vi ligger före planeringen.

Senaste nytt är att jag har tankar och funderingar på att dra igång en egen firma av nåt slag. Kanske ni tycker det verkar vansinnigt i denna "lågkonjuktur" som alla finansvalpar gläfser om. Men jag har då inte märkt av nånting av denna så kallade konjuktur svängning. Och sen är det bara i tankestadiet ännu. Lika bra att man planerar och tänker ut vad man ska dra igång för något. Så är man igång när finansvalparna vimsar runt och gläfser och juckar på allt som rör sig när det blir "högkonjuktur".

.

Inga kommentarer: