fredag 17 april 2009

Flyr landet

Idag ska jag fly landet . Ja det kommer bara vara en flykt på 22timmar . Ska åka på kryssning med Westland Elektronik AB och umgås lite . Tyvärr är det med Håkan Bråkans Färja och det kommer vara inspelningar av Färjan 2 . Så jag ska försöka hålla mig borta från kamerorna men jag lovar inget. Jag är i och för sig ingen kryssningmänniska men jag tror det kan bli ganska skoj att åka med Westland gänget , var länge sen vi gjorde något. Och i denna "lågkonjuktur" så måste man unna sig lite roligheter med personalen.

Kvinnoäventyret har nu övergått till KÄRLEK . Och kärlek är ju mysigt och varmt . Att man inte har spenderat mer tid av sitt liv på kärlek. Är verkligen glad och nöjd med livet just nu . En lagom blandning av fest och uteliv som av kärlek och mys. Helt perfekt om man frågar mig men jag är väl lite partisk i fallet . Är kanske saknad på krogarna men det är nåt man får räkna med, jag är ju trots allt inte helt osynlig i krogvimmlet. Men säg gärna till om ni tycker jag blir för osynlig.




"Guld förblindar många , Kärlek förblindar alla"
-Okänd-



.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

vad härligt!!! njuut, det gör jag.

El Brasso sa...

Hehe..du är värd all kärlek i världen min vän. Själv är jag tillbaka en steg i den riktningen...men lätt är det inte.