onsdag 29 april 2009

Livet leker

Ja nu leker livet , skönt med kärlek och närhet.
Tiden som varit har det varit solsken och flertalet grillningar. Sen var det inflyttningsfest / födelsedagsfest i lördags hos en vän. Det var en rolig fest med mycket skämt och annat skoj.
Jobbet knackar på, sliter som sjutton i västerås och kommer troligen vara där ett bra tag fram över. Värmeverket verkar ha hur mycket projekt på gång som helst.

Jag har premiärspelat golf oxå , jag är nöjd med min premiär fick ihop 29p första rundan . Roligt är att golfbanan klarat sig fin fint och gräset och greenerna var fina som sjutton.

Kärleken spirar vidare börjar kännas stabilt nu men man vet ju aldrig hur allt går . men jag tror detta kommer gå bra , vi verkar passa bra för varandra.
Jag har tydligen oxå blivit osynlig , men det är väl så att jag har väl antagligen varit för mycket av en inventarie i Salas uteliv . Så saknaden känns väl stor för många nu när jag har en mer "svensson" frekvens på mitt uteliv.


.


.

Inga kommentarer: