måndag 20 april 2009

Tillbaka

Jaha då var den färjeresan över. Och jag är fortfarande motståndare till dessa kryssningar. Det är helt okej på kvällen men dagen efter som är en lång och tråkig transport bara . Visst man kan sätt igång o festa men det är inte riktigt min melodi. För då blir söndagens baksmälla mirakulöst mkt värre. Så jag nöjde mig med att dricka några få öl bara för att fördriva tiden hem.


I övrigt så har golfsäsongen dragit igång nu , Salas bana öppnade i lördags , i o för sig så har jag inte varit ut något själv ännu . Jag är väl inte riktigt den desperata golfspelaren som vissa andra . Men nu finns möjligheten att åka ut och motionera och koppla av med en runda golf . Det gillar jag skarp.

.

2 kommentarer:

Mikko sa...

Det är ju hemresan som är nåt å hänga i gran.

Brassen sa...

Du har väl inte tid med golf nu..? ;)