måndag 9 mars 2009

Förkyld o feber

Trodde det skulle räcka med måndagsångest o arbete en dag som denna .
Men tydligen inte jag vaknade o kände att en förkylning tagit tag i mig.
Ja ja , jag hoppar upp o tänker att en liten förkylning kan man väl jobba med .
Men icke då, då får kropp j-veln för sig att jag ska ha feber oxå .
Så det är väl bara erkänna sig besegrad av denn förkylning.
Så just nu ligger jag i soffan o funderar på hur jag ska slå bort förkylningen .

Kommer dricka massor massor med vatten för att driva bort febern.

Så det så din jäkla förkylning du vann rond ett men jag kommer stå där om ett tag som totalsegrare i denna kamp om min kropp.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

usch, krya på dig! hoppas det inte blir lika segdraget som min eländigajävla förkylningshelvete har varit!

Peter sa...

jag håller på dig i rond två!! :)