onsdag 11 mars 2009

Sjuk sysselsättning

Jag har legat o spanat på lite olika jobbsajter nu när jag varit sjuk och kollat vad dem har och erbjuda mig. Men ju mer jag tittar och letar så lär det inte bli mindre resande med ett nytt jobb. Dem jobben som tilltalar/passar mig ligger i och för sig i närheten med sina lokal eller huvudkontor. Men när man läst färdigt annonsen så har man passerat texterna resande förekommer i jobbet (vilket jag inte har nåt emot men vill minska). Sen kommer nästa rad då texter som arbete i utlandet förekommer.
Så det är bara inse jag är en resande människa och ska man resa så varför inte vidga sina vyer och jobba lite utomlands lite då och då.
Ska nog kasta iväg lite ansökningar för skojs skull, vem vet nästa år vid den här tiden kanske jag möter våren i södra europa eller nåt. '

.

Inga kommentarer: